توضیح داد: ادغام اتریوم چیست و چگونه می تواند ارزش ETH را تغییر دهد
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

Explained: What’s the Ethereum Merge and how it can change Eth value

یک معامله واحد با استفاده از بیت کوین می تواند 160 طبقه برج خلیفه را روشن کند. اگرچه این مسابقه با بلندترین ساختمان جهان نیست ، یک معامله اتریوم نیز به همان اندازه انرژی لازم را برای روشن کردن برج تکیه دهنده پیزا می گیرد.

بیشتر ارزهای رمزنگاری شده به طور کلی صورتحساب برق را تولید می کنند که برابر با مصرف جمعی یک کشور کوچک است. این امر به این دلیل است که استخراج رمزنگاری نیاز به استفاده از رایانه های پر قدرت دارد که به تن برق احتیاج دارند.

اتریوم با "ادغام بزرگ" و راه اندازی Ethereum 2. 0 قصد تغییر آن را دارد.

با سیاست گذاران کارشناسان صنعت ، رهبران تجارت از سراسر بخش های 18 تا 19 ژانویه 2023 ثبت نام کنید

Rajnish Kumar

Ankur Warikoo

Bharat Sethi

Ajay Thakur

T Koshy

ادغام اتریوم چیست؟

این فناوری blockchain که برای اجرای قراردادهای هوشمند شناخته شده است ، علاوه بر بهره وری انرژی ، هزینه ها و سایر موارد ، گام بزرگ بعدی را نیز به سمت کارآیی برداشته است.

ادغام شبکه اتریوم را به بلوک های داده کوچکتر تقسیم می کند و معاملات بیشتری را با سرعت بیشتری در فرآیند معروف به Sharding انجام می دهد. Ethereum 2. 0 در آواتار جدید خود ، می تواند برخی از توسعه دهندگان را که این blockchain از دست داده است ، بازگرداند ، بیشتر متخصصان امیدوارند.

"توسعه دهندگان در حال ساخت پروژه های وب 3 Ethereum را گران می کنند زیرا هزینه های بالاتر گاز را درخواست می کند. اما پس از اتریوم 2. 0 ، این توسعه دهندگان حتی می توانند به اتریوم برگردند. انتظار می رود انتقال به اثبات سهام ، میزان مصرف انرژی اتریوم را 99. 95 ٪ کاهش دهد. "

"موارد بیشتر از بیت کوین استفاده کنید"

به عنوان علاقه مندان به رمزنگاری ، سرمایه گذاران و دیگران منتظر این امر هستند ، ارز بومی اتر ، در حال افزایش ارزش است-در اواسط ماه سپتامبر با قیمت 1600 دلار/ETH معاملات می یابد. آنها امیدوارند که تأثیرات ادغام اتریوم باعث افزایش تقاضا برای ارز شود.

در مقایسه ، از ماه ژوئیه ، بیت کوین 29 ٪ ارزش را کاهش داده است ، طبق گفته CoinmarketCap ، یک وب سایت ردیاب جهانی برای قیمت دارایی های cryptocurrency متعلق به Binance. اگرچه ارزش بیت کوین هنوز هم با 19،834 دلار از ETH جلوتر است.

وی گفت: "موارد استفاده بیشتری برای اتریوم نسبت به بیت کوین وجود دارد زیرا بیت کوین یک رمزنگاری است و استفاده از آن محدود به معاملات مالی است. Ethereum به خودی خود یک blockchain با ارز بومی خود ، اتر است. "

در اینجا معنای ادغام برای کاربران رمزنگاری است.

1. معاملات سریعتر

Ethereum 2. 0 با هدف پردازش 100000 معاملات در هر ثانیه که باعث کاهش چشمگیر هزینه های گاز می شود - هزینه هایی که توسعه دهندگان یا کاربران رمزنگاری برای انجام یک معامله ، blockchain را پرداخت می کنند.

پس از خرد کردن ، می تواند در معاملات بیشتر جای بگیرد ، این امر دسترسی سریعتر و آسان تر خواهد شد. از آنجا که کاربران بیشتری می توانند از آن استفاده کنند ، به راحتی و با مفهوم "اقتصاد مقیاس" ، ارزان تر می شوند.

2. قیمت گاز کمتر

در حال حاضر Ethereum فقط می تواند 30 معاملات در ثانیه را پردازش کند و هزینه معامله یا هزینه گاز می تواند به 100 دلار برسد. تعداد کمتر معاملات به معنای هزینه گاز بالاتر است.

به گفته ویتالیک باترین ، بنیانگذار شبکه Ethereum ، با افزایش توان پس از ادغام ، می تواند به اندازه 0. 02 دلار پس از رولپ کاهش یابد.

3. استخراج معادن سازگار با محیط زیست ، انرژی کمتری

براساس بنیاد اتریوم ، یک معامله واحد Ethereum 2. 0 برق برابر با حدود 20 دقیقه تلویزیون (35 وات) مصرف می کند. Buterin قصد دارد تا 99. 95 ٪ مصرف انرژی را کاهش دهد.

در ابتدا ، برای انجام یک معامله ، برای حل معادلات پیچیده ریاضی برای کسب پاداش برای معدن یا اعتبارسنجی معاملات رمزنگاری ، به رایانه های بالا نیاز دارد.

Ethereum 2. 0. برای تأیید معاملات رمزنگاری به انرژی بسیار کمتری نیاز دارد زیرا برای حل این معادلات پیچیده نیازی به اعتبار سنجی ندارد و نیازی به سخت افزار ندارد.

4. عدم تمرکز بیشتر

Sharding ، تقسیم blockchain Ethereum به چندین بلوک داده باعث می شود تا سازندگان بیشتری برای پروژه های ساختمانی به ETH 2. 0 بپردازند. اکثر پروژه های Web3 مبتنی بر blockchain Ethereum است.

برنامه های آن گسترده است-ساخت بانکداری بیشتر مشتری محور ، و تعریف مجدد نحوه پرداخت دیجیتال بدون داده های متعلق به اشخاص ثالث را تعریف می کند. همچنین هدف آن کاهش اعتماد به پول فیات است.

5- امنیت بهتر هک Solana که بیش از 8 میلیون دلار از دارایی های کاربر از بین رفته است ، نشان می دهد که کیف پول های آسیب پذیر چقدر برای هک ها است. سوئیچ اثبات سهام برای اتریوم ، آن را برای هکرها بسیار پیچیده و گران خواهد کرد.

در حالی که کاربران می توانند انرژی کمتری مصرف کنند ، هکرها برای شکستن آن به انرژی بیشتری نیاز دارند و این امر باعث افزایش انرژی بسیار می شود. هر اعتبار سنجی در شبکه دارای آدرس قابل ردیابی خواهد بود.

چیزهای زیادی برای انتظار از ادغام وجود دارد ، اما نتایج فوری ایجاد نمی کند. برای دستیابی به پتانسیل کامل خود ، مراحل وجود خواهد داشت که Ethereum 2. 0 باید از آن عبور کند.

باترین در 22 ژوئیه در کنفرانس جامعه اتریوم گفت که اتریوم فقط 55 ٪ پس از "ادغام" کامل خواهد شد. ادغام کامل در سال 2023 مدتی انجام می شود.

خبرنامه به سادگی قرار داده است - جایی که ما به نقاط می پیوندیم تا از شما مطلع و الهام بگیریم. ثبت نام کنید برای یک مختصر هفتگی که بسیاری از اخبار را در یک فکر غیرمجاز تحویل داده شده مستقیم به صندوق پستی شما ارسال می کند.

با کلیک بر روی "ثبت نام" ، شما موافقت می کنید ایمیل های بازاریابی را از خودی و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و خط مشی رازداری را بپذیرید




:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: